söndag 4 mars 2012

plugga,plugga,plugga...

europa karta,tagen från google..
ciao. 
rubriken talar om det eländiga jag ska göra alldeles strax; plugga! -.-' hur fan tänker min lärare? ett geografi prov direkt på morgonen imorn? ;o oseriös tanke..och dessutom så suger jag på geografi och all denna skit om vår värld! på tal om världen,och om vi kommer in på sverige,så undrar jag hur fan det svenska folket tänker när dem röstar fram torsten flinck och youngblood? aja,jag ska inte snacka så mycket,för jag har inte gjort någon nytta själv med att rösta på den jag ville skulle gå vidare. men liksom allmänt? hur ni tänker vet fan inte jag,alla sög som var med i andra chansen,så jag vet fan inte hur sverige ska klara sig i eurovision song contest..*host*. men nu får den här geografi skiten bli klar nu,efter två timmar,så ni får ha en bra dag. kram. PS. Klaga inte på bilden,har bildbrist just nu,men lovar att bilder kommer upp senare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar