lördag 3 mars 2012

good morning sunshine!

Emma,Angelica,Jenny och Sarah :)
hey gullingar! 
jag vakna precis,gick upp ur min säng direkt till badrummet för att duscha! usch,vilken hemsk natt jag hade. jo,det var så att syrrans kompis skulle sova över här inatt,så när jag gick o la mig,och jag sov så djupt,så märkte jag inte förrän jag vaknade nu på morgonen,att dem har lagt chokladkräm över hela mitt ansikte! idioter! ... men iallafall,när dem vaknar så ska dem få stryk...;) men idag så ska jag på fest! och jag vill bara säga grattis till söta Patricia Ericsson som fyller 17 år idag. puss,älskar dig! ;* men jag skulle så gärna velat skriva vad jag har köpt till henne,men hon läser ju min blogg varje dag,så det går inte för tillfället.. men annars så ska jag ner på stan (vilket jag har gjort i tre dagar i rad nu),och köpa en jätte snygg klänning från Zara och ny mascara från Åhlens. men jag har typ inga bilder just nu på min dator,så ni får nöja er med en bild på mina fina vänner när vi var i Sthlm :) puss,alla söta läsare! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar