fredag 9 mars 2012

hos pappa xD

I LOVE FRIDAY'S! <3

gammal random bild på mig hemma hos Olivia ;*
ciao amigos.
 förlåt för en sån dålig uppdatering,men jag hade lite att göra under dagarna. men nu är jag iallafall hemma hos pappa,kom fram sent hit i tisdags,så jag har inte hunnit göra så mycket,jo,kanske gå runt på stan här och shoppat lite grann men inte allt jag hade på listan..;o min barndomsvän,Emelie,bor också här i göteborg så jag måste hinna att träffa henne också. har inte träffat henne sen jag gick i sexan,vilket har gått mååånga år framåt! såja,men då vet ni bara om att bloggen inte dör när jag är i göteborg,utan att ni vet att jag gör mitt bästa för att ni ska få en bra uppdatering. vi får se hur det blir med bloggningen under helgen,kanske ett par inlägg,men kom ihåg det är bara "kanske",okej? :) och förresten så kommer jag hem till e-tuna på måndag kväll,ungefär vid sju-tiden. ha en underbar & sköön fredag! puss på er,sötingar ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar