söndag 4 mars 2012

one day before fkn school ;o

hey! jag gjorde precis klart min geografi läxa,sen så chilla jag med yasmin i skype och åt lite godis som var över från igår,när jag var på patti's fest. oh my gosh,festen ägde ju heela skiten! det var såå kul! och gissa vem som kom till hennes fest? petter! han e ju typ bra,iallafall bättre än andra rappare i sverige.. :) men iallafall,nu så ska jag typ bara kela med hunden och äta lasange. men imorn börjar skolan vilket är att jag dränks ner med läxor,så det blir kanske lite mer sällan uppdatering. men ska åtminstonde försöka att blogga..men hörni,nu blir det bara skitsnack här,så ni får ha en fortsatt rolig kväll,om ni inte ska kela med era söta hundar,som jag ska! see y'a! ;* (fortfarande bildbrist...*puuh*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar