tisdag 6 mars 2012

check in

nu så har dem i tåget checkat in mig,så nu sitter jag i tåget,inte ens halvvägs,har fortfarande väldigt långt kvar till göteborg,och så är jag väldigt nervös. alltså,jag åker ju inte vanliga SL-tåg,utan jag åker SJ. Och då så måste man visa sina biljetter,o bla bla bla..,och nu finns det typ några tonårskillar i tåget som har tågluffat och har ingen biljett,och dem håller på att tjafsa med dem som är i tåget. dem som jobbar i tåget säger att killarna måste av i nästa station,men det vill dem inte. dem hotar att dem ska kasta stenar på fönsterna i tåget ifall dem måste av.. är faktiskt lite själv nervös nu..men en kopp kaffe och bulle skulle kanske passa för en nervös situation? oh my gosh.. men aja,sluta tänk på det alva,sluta tänk på det! ja,ska försöka åtminstonde. men nu så avslutar jag här då. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar