onsdag 29 februari 2012

Nice dag! :)

på Wayne's Coffee :)
hey sötingar!
Rubriken talar om min dag! en nice dag! Först åkte vi till mio och köpte nya soffor,sköna och finfina! Sen köpte jag ett as snyggt skal till min iPhone! Efter det så kände jag och familjen oss väldigta hungriga,så vi var rätt sugna på tacos,så det blev tacosbaren i gallerian! Sen blev vi väldigt mätta,men inte pappa och syrran! Dem ville minsan ha lite fika efteråt,så det fick bli i Wayne's Coffee. Efter det gick vi hem och jag och syrran bakade en tårta! För idag är det en speciell dag för mina föräldrar! Det är deras bröllopsdag! Så dem gifte sig den 29 februari! Grattiis! :) Så det har varit en nice dag med bara familjen. Snart ska jag och syrran duka för mina föräldrar och sen ska familjen bädda ner sig i soffan med en läsk,tårta och titta på big brother,haha. Men på tal om tårta,så tror jag att den är klar,så vi ska visst börja duka och fixa annat. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar