tisdag 28 februari 2012

hey,sa ju innan att jag skulle skriva en lista på hur sportlovet kommer vara,här är det;

Måndag; va med vänner i stan och städa rummet :(
Tisdag; vara med Frida hemma hos mig,äta choklad och följa med till syrrans träning (hon spelar tennis)
Onsdag; åka till mio med familjen och köpa nya soffor till vardagsrummet
Torsdag; ingen speciellt,kanske vara ute med hunden och chilla framför teven.. ;d
Fredag; gå på bio med rebecka och olivia (vi har inte bestämt vilken film ännu..),plus-handla presenter till patti som fyller år på lördag <3
Lördag; söta patricia fyller 17 år! det ska festas,till midnatt! grattis i förskott,gullet! ;*
Söndag; handla nya kläder och allmänt chilla hemma.. :)

ja,det var visst det som kommer hända! sen blir det skola igen,vilket betyder,PLUGGA! och då vet jag inte hur mycket tid jag kommer ha att blogga,kanske om jag har nån lucka öppen för nåt tillfälle,men det är sällan! jag drunknar i läxor,så vi får ju se! dessutom så blir det här inlägget utan några bilder,vet att ni inte klarar av mig att inte se mig,eftersom jag är såå snygg! Haha,jag drev bara x''d ,kram! <3 ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar