lördag 25 februari 2012

Myskväll med familjen



det får bli en gammal bild på mig ;o


ciao,ciao,amigos! vad har ni hittat på idag? jag har åkt ner på stan och köpt en ny stickad kofta från Gina Tricot. Kan tyvärr inte visa någon bild på den,kameran är sönder. Så ni får nöja er med en gammal bild på mig. Ja,men väl på stan,så träffa jag Frida och Camilla. Dem var i H&M och handlade lite. Jag fråga ifall jag kunde hänga på,så vi gick sedan till Nancy's och tog en fika. Efter fikan,blev jag så mätt,så jag gick in i bussen mot Isabelle. Jag hade glömt min väska hos Isabelle,i Torsdags,för vi var och plugga hos henne. Nu har jag rätt boring,så jag ska kanske hjälpa till mamma att baka nåt smått och gott till kvällsmyset idag. Bästa tips; bädda dig ner i soffan med en skål popcorn,chip,m.m. säg till dina vänner att komma över och ha en riktig tjejkväll! titta på film eller nåt roligt program. efter det så myser ni bara tillsammans,snackar om dem snyggaste killarna i klassen,berättar roliga/läskiga historier i mörkret och annat! Nu bör jag visst stänga av datan,för här ska bakas! Mums,tror nog att det blir kokosbollar,my favourite! kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar