lördag 25 februari 2012

I'm back! :)

det får bli ett snabbt inlägg,utan bild. bildbrist just nu ;(
Tja bloggen! Det var ju ganska så länge sen jag blogga. Jag försökte verkligen hinna med att blogga,men plugget tog all min tid över. Dessutom så har jag varit på läger med klassen,fun! Vi var och tältade i Kalmar,rätt kul,men ganska så kallt. Mia,min lärare,fick genast åka på sjukhus första natten där,jag vet inte hur hon gick sig åt,men hon bröt foten. Jag vaknade av ett ryck,och såg att ambulansen var här. Och det var ju inte bara benet som bröts,utan hon fick hjärnblödning,ajj ajj!  Kan inte säga varför,lite privatliv för hon ju ha också.. :) Men det där var för några veckor sen,så nu ska jag blogga om idag! Jo,igår sov Yasmin här. Lite tjejkväll,popcorn och film,myys! <3 Men vi vakna runt klockan nio,och hon gick hem typ runt halv elva.. Idag ska jag nog bara mysa med familjen,och titta på melodifestivalen! Vem hejar du på ? Aja,det börjar visst bli dags för lunch. Pussen. ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar